Zoveel kost Hyundai Santa Fe plug-in hybride
Hyundai heeft een plug-in hybride versie van de Santa Fe in het gamma gekregen, en die krijgt een gepeperd prijskaartje.
De tijd dat Hyundai een budgetmerk was, lijkt stilaan voorbij. Voor de nieuwe plug-in hybride Santa Fe vragen de Koreanen immers 60.999€, en dat is meer dan wij verwacht hadden.
Wat krijg je daarvoor in de plaats? Een plug-in hybride SUV die aangedreven wordt door een 1.6 benzinemotor en een elektromotor die samen 265 pk vermogen leveren. De 13,8 kWh batterij zorgt voor een realistische elektrische range van ongeveer 45 km.
LEES OOK: Zoveel kost de elektrische Aiways SUV uit China
Hyundai heeft ook een gewone hybride Santa Fe in het gamma voor 52.999€.
Wil je nieuws zoals dit onmiddellijk ontvangen via whatsapp, schrijf je dan in op onze groep.
Hyundai een ramp met naservice! Zeker bij EV, koop er geen!
Beschik momenteel over een EV hyundai kona 64kwh, 5000 km op de teller en voor onbepaalde duur terug bij dealer. Heb terug een diesel vervangwagen. Voor software update kon ik met acceptabel snelheid op de autosnelweg rijden, nu na soiftwareupdate bij batterij inhoud van 10-15% daalt mijn snelheid van 120 naar 90 dan naar 60 en dan belandt je op de pechstrook. met een batterij percentage van 10%. Terwijl de regel zou zijn: Bij batterij inhoud van 0% dat je nog 3 km kunt verder rijden aan vertraagd snelheid. Mijn werknemer met dezelfde wagen heeft dit probleem niet na software update en kan perfect tot 4% batt op een deftig snelheid rondrijden. Schandalig van hyundai dat ik weken/ maanden de wagen bij de dealer moet laten voor onderzoek en dit voor een wagen met 5000 km op de teller.
Ik vermoed dat je gewoon pech hebt. Zoals je zegt heeft uw werknemer daar geen last van. Hopelijk vinden ze het snel en zoniet:
Als je jouw aangekochte product voor een significante termijn niet kan gebruiken, dan zijn er manieren om een schadevergoeding te krijgen of zelfs om de aankoop te laten ontbinden als je dat wil.